Infolinia 728 000 590
Wszystkie wysyłki w sklepie realizowane są za pomocą firmy kurierskiej DHL. Koszt przesyłki to 23zł. W przypadku przesyłki ponadgabarytowej od 31kg-50kg, sklep zastrzega sobie możliwość kontaktu celem zweryfikowania kosztów dostawy i ustaleń indywidualnych.
Darmowa wysyłka obowiązuje przy zamówieniach powyżej 300zł. Koszta wysyłki są automatycznie dodawane do podsumowania należności w ostatnim kroku koszyka (realizacji) zamówienia.
W przypadku reklamacji, konsument zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy o zaistniałym problemie niezwłocznie, dowolną formą kontaktu (formularz kontaktowy, kontakt telefoniczny), oraz o przesłanie wypełnionego załączonego poniżęj formularzu reklamacji towaru. W odpowiedzi sklep poda adres na który należy wysłać reklamowany towar, który zostanie oceniony pod kątem wad. Koszt wysyłki reklamowanego towaru ponosi kupujący. Koszt ten zostanie zwrócony po uznaniu reklamacji.
Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy lub dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi.
Aby odstąpić od umowy należy poinformować o tym sprzedawcę wypełniając załączony poniżej formularz zwrotu pdf, następnie wysyłając go do nas poprzez wiadomość email.
Prześlij zwracany produkt na adres:
Łukasz Dydak
ul. Krzycka 97/7, 53-019 Wrocław
Konsument ponosi koszty przesyłki towaru do sprzedawcy. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83.